Long time no blogg

Det var länge sen jag bloggade. För den som troget återvänt till bloggen trots nyhetstorkan så kanske man har uppmärksammat min nya fina header. Den har jag gjort alldeles själv. Eller jag har vart bilderna själv. Jennys lillasyster Fido har gjort själva jobbet, men jag beställde själv. För dom som undrar över motiven så är det i turordning: Pikachu, The boy with nails in his eyes, och ett argt skinhead.

det tristaste med att blogga är att jag inte tar mig tid på kvällarna. Jag bloggar från jobbet på lunchen (ibland). det medför att jag inte har tillgång till bilder på min lilla gubbstruts.

Jag får leta upp andra bilder för att illustrera mina känslor.


Förresten så kan jag lägga upp min julklappslista redan här:

Jag vill ha en sån här


eller en sån här dräkt:



Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0