När jag fick oväntat besök

Idag utnyttjade Jenny halva sin födelsedagspresent och gick och fick helkroppsmassage. Under tiden fick mormor Lena ta hand om sonen då jag jobbade. Lena och Grillhelm vandrade planlöst runt på stockholms gator, och så kom dom på att det faktiskt var en god idé att hälsa på pappa på jobbet. Det tyckte pappa om.

Jag har redan förberett andra delen av Jennys spabehandling och bjudit in hennes kompisar. Vi har ingen jacuzzi, men det är bara avsaknad av fantasi som är en begränsning.

Turkuzzi?

Nu är det trivsel på jobbet. Det artar sig så att jag sitter med en öl och lyssnar på musik i hörlurar och skriver det här, kollegorna J & V löser korsord, VD:n hattmannen sitter inne på sitt kontor och lyssnar på musik och dricker öl för sig själv. De två försäkringsnissarna sitter inne hos sig och dricker öl under sträng tystnad. Den sista kollegan J sitter inne i sitt kontor och dricker inte öl.

Jag kanske inte ska vara kvar på kontoret så länge till när jag tänker efter...

Kommentarer
Postat av: Angela

asg vilken underbar bild!



Ser framemot nyår och framför allt den goda maten och trevliga sällskapet!

2009-12-07 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0