Sjuk

Jag är hur sjuk som helst. Feber och värk i hela kroppen, och halsen känns som om jag svalt en propeller. Jag har förmodligen producerat helt nya färger som bara finns i stor koncentration i mina bihålor.

Vilhelm är också lite sjuk, hostar och så men det verkar inte vara någon fara. Det som är värre är att han dreglar från ögat också. En liten infektion som det verkar, men det är inte vackert och man tycker synd om honom. På plussidan så tar han nya steg i sin utveckling. Han skrattade i morse så att det lät som ett riktigt skratt. Han har också suttit alldeles själv i långa stunder. Men det slutar alltid med att han tippar åt något håll.

Jag ska fortsätta att krya på mig, det vore oerhört trist om jag missade namngivningen på lördag...

Jag bjuder på en gammal bild

Här är han inte så många timmar gammal... Känns som flera år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0