Tidstorka

Jag har inte uppdaterat så mycket på senaste tiden, men det beror inte så mycket på idétorka, snarare tidstorka. Jag har tyvärr inte haft särskilt mycket tid alls på senare tid, och lägg därtill att jag har grava sömnproblem just nu. Det spelar ingen roll hur trött jag är, så fort jag lägger lilla huvudet på kudden så är jag klarvaken. Jag har lyckats sova ungefär 16 timmar de senaste 4 dygnen. Det är inte så bra. Dock ett genombrott: 6 av de 16 timmarna avverkades igår så det verkar vara på rätt väg. Skulle jag sova tillbaka min sömnskuld så skulle jag sova 24 timmar i sträck. Det får jag göra i helgen i fläskkorvstuna.

Den här filmen behöver ni se. Ha tålamod med laddningen och ha ljudet igång!

http://www.tackfilm.se/?id=1258559975494RA55

Min kära mor fyllde 60 för några dagar sen, men slug som hon är så smet hon utomlands i god tid innan. Jag och ett urval av alla mina syskon gjorde då helt enkelt en kupp och tog oss in i hennes lägenhet och lämnade present och en flarra bubbel. Vi får se hur arg hon blir.

Jag avslutar med att bjussa på en bild från ett annat liv.





Kommentarer
Postat av: E

Hahaha! Och då syftar inte detta på dina sömnsvårigheter (stackars!) utan på fina filmen. Jag skrattade högt och ljudligt, här i kontorslandskapet.



ps. Testa meditation eller någon liknande avslappningsövning typ kroppsscanning! Det rockar fett, för att somna. Lycka till.

2009-11-19 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0