Om jag nånsin skaffar en tatuering

Det gäller att först skaffa en rolig missbildning, då kan man lätt hitta en fin tatuering. Den här är nästan mer en instruktion än en tatuering på nåt vis.

Funny Tattoo - Make It Work

Eller, så får det bli något fint som man kan vara stolt över som t ex
Funny-Tattoos-Alf

Jag hade faktiskt en lumparkompis som hade gjort ett tatuering som hans brorsa hade ritat, det var en asful tiger. såg ut ungefär så här fast det var en tiger:
Funny-Tattoos-CrashBandicoot'sCousin

Jag ska nog inte tatuera mig trots allt. Men Johanna, du som gillar tatueringar kan gärna ta några av mina tips. Jag kan nog sträcka mig så långt att jag betalar tatueringen om du gillar nån.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahha! Snacka om att välja mellan pest eller kolera... men betalar du så skulle jag väl göra alla tre:P

2009-10-23 @ 21:52:45
URL: http://johannaaaapettersson.devote.se
Postat av: din mor

du är inte klok!

2009-10-24 @ 12:23:50
Postat av: mor

du är knäpp

2009-10-25 @ 14:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0