Vilhelm-spotting

Såg på sambons blogg att hon hittat ett bevis på att Lillhelm växer ordentligt.  http://jennylinneamathilda.blogg.se/2009/october/jag-upptackte-nagot-roligt.html#comment 

Det blir roligare om man ser bilderna tillsammans:

Och en månad senare:

Det är ganska kul hur tydlig skillnaden blir i hur han fyller ut kläderna.

I går så hade vi Elin och Henrik på besök. Det var först fotboll (jag lämnar det okommenterat) och sen middag. Jag började koka ihop en liten porterstek i halvtid. Det blev gott. Men nästa gång jag gör porterstek så kommer jag inte att bryna köttet först. Det blev en stekytssmak så såsen som i och för sig inte var oangenäm, men jag vill inte ha den nästa gång. Men det var gott. Sen var det mer fotboll. Zkatan Ibrahimovic och Keita hade lekstuga. Det är inte särskilt spännande faktiskt. Det kanske skulle motsvara om allsvensk toppklubb spelade i div. 4 liksom. Det blir mer som när Harlem Globetrotters spelar. Mer show än match liksom.

Idag blir det nytt babysim, det ska bli roligt. Man ser fram mot allt i samband med det, om man bortser från logistiken att duscha sig själv, sin sambo och sin son på något sätt. Det är ganska roligt, för alla par verkar ha samma taktik. Först går killarna in och blixtduchar. sen tar man snabbt på sig kläder och skyndar ut utanför omklädningsrummet och väntar på att få sitt barn levererat. sen kan mammorna duscha. Det roliga är att det står 8 killar framför en lång rad skötbord och väntar. 

Nåja, man lär sig nog med tiden hur det där ska gå till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0