innovativ son

Min son har exakt tre tänder. Två i underkäken, och en i överkäken. Sin tand i överkäken har han ägt i ganska exakt 36 timmar. Eftersom han har barnasinnet kvar så betraktar han den som en leksak, och den roligaste leken just nu är tretandsgnissel. Jag är inte alls förtjust i det måste jag säga, det låter obehagligt. I övrigt så verkar han ha piggnat till efter sin feber, det är svårt att säga om det berodde på svinsprutan eller tandblommning.

Idag åker vi till fläskkorvstuna vilket jag ser fram mot mycket. Det är alltid väldigt trevligt och jag älskar Jennys familj. Dom verkar inte ogilla mig alldeles för mycket heller, och jag tror att det var plus i kanten att jag var co-producer till Vilhelm. Honom gillar dom i alla fall, det vet jag.

Nu har jag inte tid med det här längre, glad påsk, och för övrigt tycker jag att Beatrice Ask ska avgå med omedelbar verkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0