Skägg

Jag har den senaste månaden odlat helskägg. Det har varit ganska roligt, men det kliar. Jag trivdes ganska bra i skägg, men igår rakade jag bort det. Jag rakade bort det i etapper, så först gjorde jag jättestora sideburns med bikerskägg. Det var väldigt fint. Tyckte inte Jenny. Jag tog bort sideburnsen, och det var fortfarande status quo. Jag fortsatte och tog bort så jag bara hade bajsskägg, och det tyckte inte ens jag var fint. jag rakade en fin mustasch som liksom gick ner på sidorna av hakan a la Lemmy i Motörheads, men det fick jag inte behålla hemmavid. Jag rakade en vanlig mustasch, och sen rakade jag en fin liten tunn mustasch varvid jenny sa att jag skulle sluta larva mig, och jag fick snällt raka bort resten.

Nu känns mitt ansikte så tomt och utryckslöst, känner mig som Dr. Bunsen i mupparna


Kanske ska jag skaffa ett nytt skägg någon dag.

Kommentarer
Postat av: nislon

Hahahaha fina skägget! Jag har bajsskägg nu. Jag trivs i det fast du inte gillart!

2010-04-15 @ 11:44:23
Postat av: Eric

du passar ju i det, det gör inte jag

2010-04-15 @ 12:19:54
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0