Ingen öppen förskola

Idag hade jag tänkt ta mig till öppna förskolan med gossebarnet. så blev det icke. Det är lite dumt för dom har bara öppet tre timmar om dagen fyra dagar i veckan. Men jag får bara gå två dagar totalt sett, eftersom en dag är till för unga föräldrar under 25, och en dag är till för barn som är max 6 månader. Så två återstår.

I går promenerade jag till Farsta centrum, och hem igen. Det var lite drygt 13 km, jag känner mig ganska duktig förstår ni. Jag gick i rask takt. Dagens fråga till tävlingen är hur lång tid tog det för mig att gå till farsta fram och tillbaka? Den som kommer närmast får en poäng.

De som gissade på förra tävlingen var Fido, Johagga och Penny Gettersson. Ställningen är:

Jenny 3
Ida 3
Elin 1
Johanna 1
övriga 0


Kommentarer
Postat av: Ida

Har ingen aning men runt 1 ½ timme kanske? :)

2010-08-25 @ 11:03:52
Postat av: Jenny

Jag gissar på 2 h och 27 min.

2010-08-25 @ 17:06:46
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/
Postat av: Visp

Det tog eggsagt 1 timme och 44 minuter. Hejdå.

2010-08-26 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0