Detta fält måste fyllas i

Två gissade rätt på gårdagens fina tävling, och nu ser scoreboarden ut så här:

Jenny 2
Ida 2
Elin 1
övriga 0

Jag ändrar härmed kommentatorsfältet så att man inte kan tjyvläsa kommentarer för att placera sig i tävlingen.

Dagens Var Vistas Vilhelm:


Lite klurig, men det finns logik och går att lista ut med lite bakgrundsinfo.

I går hade vi en trevlig dag, jag sillgick 7 km och mötte Jenny på väg hem när hon skulle hem från jobbet. Vi gick och handlade för kvällens aktiviteter, och jag fick ställa mig i köket och marinera biff i chili och lime och lite annat gott. Till det serverades nudlar och en sallad på vitkål och morot, i en stark sås. Sen öppnade vi familjebaren, jag fick vara bartender.

Vilhelm är tvungen att använda en stol för att beställa.

Här kommer ett litet klipp på sonen.

http://www.youtube.com/watch?v=1LxQLloWc70

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilhelm klättrar på läktaren vid Kärrtorps IP

2010-08-21 @ 23:21:47
Postat av: Jenny

Läktaren på Kärrtorps IP. Mamma Jenny syns i bakgrunden om man tittar väääldigt noga.

2010-08-22 @ 18:38:49
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/
Postat av: Ida

Läktaren på kärrtorps IP! :)

2010-08-22 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0