Var vistas Vilhelm?

Denna fråga i alliterationsform kanske blir ett stående inslag under pappaledigheten. Jag tar en bild på ett ställe så får ni gissa var vi är. Den som gissar flest rätt under min pappaledighet vinner en date med mig, eller Vilhelm. Priset går inte att byta mot kontakter.



Vi hade stor lekförmiddag idag, och far och son skrattade och lekte livligt. Det var roligt. Det godaste han vet just nu är förresten ärtor, som han inte kan få nog av. Han äter dom först och sen kanske han kan tänka sig att äta något annat.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ingen aning om vart ni befinner er idag... :S Tycker att tävlingen blir ganska orättvis om ni bara ska befinna er i Stokholmsområdet där jag inte känner igen mig :P

2010-08-19 @ 12:36:25
URL: http://johannaaaapettersson.devote.se
Postat av: Elin

Jag vet! Där har jag buggat med kungen. Stadshuuuuset!

2010-08-19 @ 15:03:25
Postat av: Elin

Förresten ska jag försöka skicka tips på roligheter. Kommer bara inte på någon nu.

2010-08-19 @ 15:04:34
Postat av: Eric

Bra gissat Elin! Johanna, det kanske blir något annat än stockholm också. Det behöver ju inte nödvändigtvis vara en plats han vistas på.

2010-08-20 @ 11:41:00
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0