McSill

Vi har vinbingo på jobbet på fredagar, och det är det enda sättet jag kan räkna hur länge jag varit här. Jag har förlorat tre gånger=tre veckor har jag jobbat på bank. Det kanske är smekmånad, men jag har oerhört roligt och tycker att dagarna flyger förbi.

I samband med att jag slutade förra jobbet fick jag också ta hand om min tidigare tjänstepension. Det är faktiskt ett 6-siffrigt belopp jag helt plötsligt har att leka med. Eftersom jag har pengarna på Nordnet kan jag handla massvis med olika fonder, men även aktier i 7 länder. Jag tänkte som så att är det något företag som klarar hur mycket skäll som helst och bara växer oavsett hur många finanskriser som pågår så är det Mcdonalds. Så jag försökte stärka mina aktier genom att bjuda sonen på ett skrovmål.



Vi får inte glömma fredagslarv

Uppochnervänd skolpolitik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0