Curling

Den här killen har via sin livliga natt gjort sig till ovän med både mor och far.


Jag har kommit på att jag kan maila bilder från min iphone till mig själv så att jag kan lägga upp dom. Smart va? Trist att det är lite taskig kvalitet bara.

OS
Mina farhågor från igår besannades inte, jätteroligt med Kalla. Synd att Hellner inte höll, men jag gillar ändå att han går för guld eller inte alls.

Det roligaste från igår var dock inte Kallas vinst, det var Pappa Kalla. Han var väldigt norrländsk och kanske inte den mest tv-vana person som finns. Jag kommer inte ihåg vad som sades, men man satt och hade lite ont för att det blev så pinsamt och att reportern inte kunde tackla situationen så bra. Sen blev det klart och tydligt var Charlotte fått sina tänder ifrån.

Idag börjar det viktigaste med hela OS, curlingen. (Nej jag skojar inte). Curling är en av världens bästa sporter, oerhört spännande. Jag kom ihåg någon gång när jag skrev i en "mina vänner bok" om vilken som var den bästa boken jag läst så skrev jag "utopisk curling" av Peja Lindholm. Den boken finns inte, men det hade varit den bästa bok jag läst om den hade funnits.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi är inte ovänner. Jag var bara lite sur mellan kl 6 och 8 när jag inte fick sova, dessutom efter ett antal uppvakningar under nattens gång... Men du och Vilhelm är ovänner alltså? ;)

2010-02-16 @ 12:39:16
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0