FYI

Man kan i Sverige se till att ens katt eller fisk ärver en när man dör. Men djuret måste ha ett personnummer/orgnummer. Så om ni vill att er hamster ska ärva er när ni dör så är det bara att öppna ett handelsbolag och skriva in hamstern där, och sätta handelsbolaget som förmånstagare. Sen är det bara att dö så är transaktionen fullbordad. Klart!

Jag orkade bara se fram till period två av hockeyn i natt. Sen tvingade Jenny mig i säng.

Jag känner att det är att sparka in bortsprängda dörrar att återknyta till gårdagens inlägg om ojämnheten i damhockeyn. Sverige förlorade en jämn och spännande gruppfinal mot Kanada med 13-1. Det efter att kanada slutat spela efter två perioder vid ställningen 12-0. Det tragiska med det är inte att Sverige blir ordentligt r*vkn***ade, utan att dom troligtvis fortfarande kommer att vinna brons. I rest my case.

Diktarorerna får vänta, jag är trött efter nattens sändningar.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0