Hemma hos nislon

Nu är jag hemma hos Nislon. Det är roligt. Vi har ätit god getcarbonara och druckit vodka med orangina. Nu tvingar jag Mats att lyssna på musik. Han kontrar med att tvinga mig att läsa sin bok som jag varit en dålig vän och inte köpt. den hittar ni på www.vulkan.se och söker på film 4 f**k sake. Om ni inte vill köpa grisen i säcken så kan ni gå in på DENHÄRHYPERLÄNKADE länken.

Hela anledningen till att det här inlägget finns är att Mats ska lära sig att hyperlänka. Som straff får han skriva ett gästinlägg.

Mina damer och herrar, här kommer Nislon!

----------------------

Hej hej! Ok då, jag bjussar fan i mig på det roligaste:

En man reste till Filipstad för att köpa hatt
Väl inne i hattaffären provade han den ena hatten efter den andra
Efter ungefär trettio hattar sade han till expediten:
- Jag tar den här, det är ansiktet som är åt helvete..

HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA FNJÖRP!!

----------------------
Vi bjuder på lite bilder istället

Mats, up and coming storstjärna i söderhamns lokal-tv

Precis innan backyard babies sa att det bara var på skoj att Mats skulle få vara med

Hemma hos moster

Fina grisburken

My precioussssss

Mats, på väg ut i livet

Mats, har smakat livet

Glad och ledsen

"you paid for the full hour" efter 45 minuter så verkade cornflakes roligare.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0