Hit Me!

Lunchen var en hit, jag älskar att träffa min son och min fru mitt på dagen. Vi åt misusoppa och nudelsallad, lite suchi och yakiniku. Jag tyckte att allt var gott, Jenny gav snart upp pinn-ätandet och beställde bestick. Hon var bara mellanförtjust i sushi och misusoppa, men resten slank ner med god aptit. Vi tog in lite te efteråt med en tydlig ton av sesamfrö, märkligt men gott.

Efter jobbet ska jag träffa Elvisp och gå och äta en bit mat på Urban Deli vid Nytorget. Det ska bli gott, men framförallt trevligt. Det var länge sen vi sågs.

Trist inlägg - rolig dag. Får lätta upp med en bild

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, fin! Kaunas eller?

2010-02-09 @ 16:20:33
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0