Ingen blogg idag

Så här ser man ut när man just sprattlat ur sina föräldrar ur sängen.


Det var allt jag tänkte bjuda på idag, jag har inga tankar att dela eller intressanta vinklingar av någonting. Eller jo, det känns lite antiklimax med OS så här långt. Först fick jag inte veta vilka som var dopade, sen är svenskarna eller deras skidor lite dåliga i skidskyttet. Sen bidde det en tumme av puckelpisten.

Jag blir oerhört orolig när Kalla säger att hon är i jättebra form, det brukar alltid bli fel. Jag kommer med skräckblandad förtjusning ihåg när Erika Johansson (gamla längdhopparen) förmodligen hade fått tipset av någon amerikansk idrottspsykolog att vara lite mer "jag är bäst". Inför nåt VM eller var det var så gick hon ut och sa att hon kände sig oslagbar, bara för att sedan - inte helt otippat - inte ens gå till final. HAHAHA! sånt är alltid roligt. Men inte nu, jag har återigen en jobbig känsla av att Kalla kommer att missa pallen idag, jag sätter mitt hopp till att Hellner tar silver. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur att han är så söt, annars hade nog mitt morgonhumör inte varit nådigt!

2010-02-16 @ 10:00:23
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/
Postat av: Eric

Nej han var inte så snäll i natt, eller i morse.

2010-02-16 @ 10:31:06
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0