Kära dagbok

Jag fick igår en släng av att jag ville börja springa en massa. Ganska långtgående tankar faktiskt. Problemet är att jag vet att sådana tankar är fina men flyktiga, och i det här snömoddet så är jag inte riktigt lika entusiastisk. Jag funderade istället på att börja åka längdfärdsskidor, men det par som finns (Jennys) är i fläskkorvstuna.

Så det allra troligaste är att det stannar vid fina tankar och att tv-soffan lockar mer när det är löpbart igen.

Idag har jag varit så slug att jag inte dricker kaffe för spillstatistikens skull. Istället dricker jag chai. Gott men det blir en äcklig sockerhinna i hela munnen som inte är alldeles angenäm. Mitt tangentbord har kladdat igen lite, mellanslag och b fastnade i nedtryckt läge så att jag fick bända upp dom med en sax. Sen fick jag trycka upprepade gånger så att det lossnade. Fortfarande mer roligt än irriterande, men vi får se. 

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det heter fortfarande längdskidor, inte längdfärdsskidor!

2010-02-03 @ 12:40:35
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/
Postat av: Eric (jennys sambo)

men vafan.

2010-02-03 @ 12:51:40
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0