Bibeltolkning

Tack Prankmonkey för dagens roliga skratt. Jag undrar verkligen hur personen som skrivit texten är skapt, samt att dom inte har plockat bort den. Dessutom är det konstgräs på zinkensdamm, så om vaktmästaren klipper gräs så är det förmodligen en stor dos alkohol inblandad.

Läs säljpitchen för nya bostadsområdet "tobaksmonopolet på söder

-------------------------------

Angående inlägget igår så blev det ett antiklimax. Jag som ville ha lite saftiga namn, men det visar sig väl så småningom. Det kan ju också handla om att det rör sig om lite för höga blodvärden, vilket inte behöver betyda doping. Nåja, vi ser väl vilka som inte är på startlinjen eller putsar stenar i curlinghallen. Själv satsar jag på att Anette Norberg har för höga halter av muffins i blodet.

Angående OS i övrigt - jag tror Anja medvetet kommer att se till att inte vinna så hon slipper göra sälen. Det var ju nyligen G7-möte i Kanada, och kanadensarna tyckte det var en jättebra idé att bjussa på sälsashimi (rå säl). Det tyckte inte G7-delegaterna var någon bra idé, åtminstonde inte politiskt korrekt. Det slutade med att kanadensiska delegationen fick äta all säl själv. Hur som helst så kan ni nog koppla Anja till det här lilla stickspåret. Ring mig om ni inte förstår.

Fredagslarv går i religionens tecken.

Inte för att jag gillar ärkebiskopar generellt sett (jag tycker i och för sig inte direkt illa om dom heller), men jag måste säga att min respekt för K G Hammar ökade några procent efter att jag läste det här. Det är av den anledningen jag skulle kunna tänka mig att läsa bibeln, för att kunna kontra så där snyggt.

Bjussar på den här också när vi ändå är inne på religion



Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0