Ägg, Drömburgare och Tilde

Jenny skrev på sin blogg att det ska bli en toppendag idag. Kanske för att vi inte ses alls idag?

Jag ska istället åka hem till Mats. Det var alldeles för länge sen vi lekte. Vi ska nog inte göra något speciellt, kanske laga lite mat.


Vilhelm kröp inte igår heller. Däremot så retade han gallfeber på sin mor genom att inte äta kvällsgröt utan bara kladda. Pappa fick ta vid där tålamodet tog slut. Då åt han som en liten grävskopa.

Sen blev det bad, och eftersom jag är så slug så står badbaljan numer i duschkabinen under tvagning. Lite svårt att komma åt men det funkar.

Nattning gick som det brukar, men sen vaknade han vid typ 11 och var arg för att ingen ville leka. Tror han somnade om strax innan 2.

Nu är jag hungrig och trött och ser ut så här


Men innan lunch så tänkte jag berätta om liten nyhet jag såg på aftonblaskan i morse. Det var en stjärnspelare i an av de största fotbollsklubbarna som var misstänkt för villarån. Jag går alltid igång på sånt där, det är roligt när man kan försöka lista ut vem det är. I det här fallet så hade det skett i Västervik, vilket gör att jag misstänker en kalmarit. Det stod att han grät vid gripandet, och då är alla pusselbitar på plats: Henke Rydström! Däremot så kan aftonbladet tycka att igellösa ik är en storklubb iofs. Det som är extra intressant i det här fallet är att nyheten är bortplockad. Då kan man tänka ett nytt varv på varför den är det.

Jag älskar när tidningen gör bort sig och röjer vem dom hänger ut. T ex när Tilde Fröling åkte dit för kokaininnehav.

Bilden var ursprungligen från ett reportage om nån big brotherfest, och så tyckte man nog att man kunde använda samma bild. Storyn är tagen härifrån

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elvisp

HAHAHA! Det hade onekligen varit stor humor om det varit Rydan. Men jag måste berätta att han dessvärre är i Marbella och spelar boll. Och han var inne på Facebook så sent som igår, vet jag som är en av hans 100 000-tals "vänner".



Trevlig helg på dig, och hälsa Mats! :)



(Herrarna i fråga är från Norrköping. En spelar/spelade i IFK. Ingen världsstjärna om man säger så.)



2010-02-05 @ 14:02:05
Postat av: Eric (jennys sambo)

Jag måste medge att den delen av inlägget var en direkt passning till dig. Hur vet du att det var norrköping?

2010-02-05 @ 14:40:55
URL: http://fantasticcat.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att du heter Eric (jennys sambo) även här när du kommenterar i din egen blogg...

2010-02-05 @ 15:55:15
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/
Postat av: Eric (jennys jävla sambo)

Det gör det inte mindre sant för att det är min blogg, visst?

2010-02-05 @ 16:07:25
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0