vardagslycka

Jag har tidigare skrivit om matdiskussioner i länken här (jag vet inte hur man hyperlänkar, men det skiter jag i, om ni inte gillar det får ni gå hem till er egen blogg.)

http://fantasticcat.blogg.se/2010/january/vad-blir-det-for-mat.html

Men alldeles nyss fick jag ett mail som gjorde mig vardagslycklig. Jenny har gått igenom vad vi har i frys/kyl/skafferi, och letat upp en massa recept på middagar nio dagar fram i tiden. Dessutom så lät allt jättegott! Det är vid sådana här tillfällen som man faktiskt tycker om att ha en sambo. Förresten gillar jag inte ordet sambo. Det är fult och ofullständigt. Det enklaste sättet att ändra på det utan att flytta isär är såklart att gifta sig så att det blir min fru tycker ni, men icke! Det är mycket enklare och billigare att referera till Jenny som min fru. Bismaken av det är frågor om när man gifte sig och så, men det är lätt att reda ut. Sen frågar den personen aldrig mer om saken. 

P.S. nu tror jag att jag listade ut hur man hyperlänkar, jag testar .Verkar funka. D.S.

Kommentarer
Postat av: nislon

Hurgjorde man för att hyperlänka?? Jag vill också veta/kunna!!

2010-02-03 @ 14:37:20
Postat av: Eric (jennys sambo)

Hahaha! det berättar jag aldrig! ALDRIG!

2010-02-03 @ 17:00:26
URL: http://fantasticcat.blogg.se/
Postat av: nislon

elaka! jag vill ju veta!!!

2010-02-04 @ 12:27:45
Postat av: Eric (jennys sambo)

jag berättar på fredag. så kan du inte slingra dig ur, hehe.

2010-02-04 @ 14:17:05
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0