Idag kommer di från ingatorp, har du glömt det Emil?

Idag kommer Jennys klan från Fläskkorvstuna. Det är alltid väldigt roligt och jag är väldigt glad över att jag har svärfamilj som jag mer än gärna umgås mycket med. Inte minst eftersom deras vilja att umgås med oss ökat explosionsartat sedan Grillhelm började finnas. Vi ska nog inte leka så mycket speciellt, mest softa tror jag.

Är det nån mer än jag som tycker att Skinhelm ser ut som en våldsam huligan på bilden i headern? En väldigt söt våldsam huligan förvisso, men det ser ut som han laddar för ett slag. Han ägnade natten till att sova förresten angående det sena inlägget igår, vilket var skönt. På morgonen övergick han till att sparka pappa i ryggen, men det var mest bara mysigt.

Jag borde kanske införa fredagslarv här, så jag kan väl göra så här:


Jag tycker helt enkelt att djur är roliga. Men man kan alltid förbättra dom, tänk om man hade en sån här hemma som tassade omkring på natten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0