Jag hade fel

Jag som trodde att det skulle bli roligt att ha Fläskkorvstunagänget här, men jag hade fel. Det är strålande sol ute och jättemycket roliga saker att göra, men icke sa nickejäveln. Det är lets dance som gäller. Jenny passar väl på eftersom sådana program är bannlysta hos oss i vanliga fall. Jag har så svårt att hitta det roliga i att människor som inte är intressanta gör något dom inte kan. kraftigt underblåsta av kvällspress som skriver sånt här:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/letsdance/article6400889.ab

Det tragiska är inte att aftonbladet tycker det är något man behöver använda mina skattepengar i form av presstöd till, utan att det faktiskt är folk som betalar för att läsa om det.

Jag är lite förmiddagsbitter. Snart börjar väl arga fiolläraren eller nåt sånt så att vi aldrig kan göra något roligt.

Om det tenderar till att bli på det här viset i sälen så åker jag hem direkt.


Kommentarer
Postat av: nislon

Hahahahaha!

2010-01-12 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0