Matt Katt

Trött dag idag, ser mest fram mot i morgon kväll när vi är framme i sälen. Det ska bli spännande att se hur Grillhelm klarar en resa på 6 timmar. Vi har åkt kanske 1,5 timmar tidigare, och då har han ju sovit hela tiden, men jag tror inte att han kommer att tycka det är roligt att åka 6 timmar i stäck. Inte för att det kommer bli i sträck, men ändå. Vi kommer ju stanna för att mata honom och oss själva och sånt, men det blir inte så mycket kryptid precis. Nåja, han brukar ju vara väldigt snäll och glad, så jag tror att det kommer att gå bra.

Dagen bjuder på arbete först där jag har massa saker att röja undan innan jag åker. I morgon kommer jag inte ha tid eftersom jag jobbar halvdag och har möte på förmiddagen. Har inte något driv idag, känner mig lite så här:


Sen är ju inte jobbet klart bara för att arbetsdagen tar slut, då ska jag hem och koka indiskt till resan. Jennys mamma kommer att laga flera rätter i förväg så att man slipper ägna resan åt att laga mat. Det tycker jag är både bra och dåligt, jag gillar att laga mat. Men samtidigt gillar jag att ha roligt också. Det blir nog bra det där hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0