Till fjälls

Jahapp, om en halvtimme påbörjas resan hem för att sen åka till fläskkorvstuna för att sen åka till sälen. Vi får se hur många ben jag har kvar när jag kommer hem. Jag tror att det allra bästa för mig vore att sitta stilla framför brasan hela veckan, men jag tror att jag inte kommer att kunna smita från multipla benbrott. Jag kommer i alla fall ha hjälm på mig.

Bloggen kommer därför troligen ha en viloperiod till onsdag, men har jag teckning i stugan så kanske jag skriver något från telefonen, alternativt från sjukhuset där dom borde ha teckning tycker jag.

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: nislon

Det verkar vara en extremt lång fjällsemester. Jag kikar in varje dag men inga nya ord från fantastic cat.. :-(

2010-01-27 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0