Tjugondag Knut

Jag fick just frågan "vilken ost är du?" av ett mjölkpaket på jobbet. Jag kan meddela alla som undrar att jag inte är en ost överhuvudtaget.

Nu är det tjugondag knut och dags för Jenny att städa bort allt julpynt hon har släpat fram. Det är så mycket bråte och blinkade saker så man blir snurrig när man kliver in i vår lägenhet. Jag hoppas att hon kan urskilja den julkamoflerade Vilhelm i allt stök, så att han inte blir nerpackad i någon låda. Jag skulle nog sakna honom om han var borta tills nästa jul.


Förresten så har han börjat äta mer och mer, det är jätteroligt att han är så intresserad av mat och att äta (precis som pappa!) och vi börjar med större portioner och så. Man måste tänka på vad man stoppar i honom också, han kan ju inte äta vad som helst. Han äter t ex bara smaklös och äcklig mat än så länge. Jag ser fram emot när man kan göra lite roligare mat till honom!
 
Framtida favorit?

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA! Jag tror att jag bara packade ner tomtarna, ingen Vilhelm...

2010-01-13 @ 15:58:21
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för att jag fick mig ett härligt skratt:D

2010-01-13 @ 18:22:47
URL: http://johannaaapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0