Bildeblogg

Jag fick just veta att det finns en byggnad i Fläskkorvstuna som kallas för Fläskkorven, hihi.

Jag lånar datorn för att lägga in lite bilder från Sälen, håll till godo!

Lite kallt, mössa och pyjamas

Skönt framför brasan i mosters knä



Notera ätfläckarna på morfars tröja

Vilhelm laddar inför wii-turneringen

Korv och vin serveras i svart och rosa, mmmm

"Du är så jävla fin asså"

Charmtroll

Födelsedagsmiddag sett snett från ovan

Uppklädd till tänderna, trots att han inte har några.

Obligatorisk snölek

Promenix

Monster och moster

Synd att jag aldrig blir så här förvånad.

Mostermisshandel. Eller mitt i en nysning.


Sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0