Avsaknad och saknad

Igår firade vi av mina två närmsta kollegor som slutar samtidigt. Det är inte alls roligt för mig, och jag saknar dom redan efter en timmes arbete utan deras närvaro. Jag känner mig också i stort behov av semester. Bara en vecka till efter den här... sen semester i tre veckor. Sen två veckors arbete till, sen pappaledig i minst två månader. Ska bli fantastiskt skönt.

Vi var på Vampire Weekend i förrgår, det var oerhört roligt och bra! Förbandet Vit Päls hade jag lyssnat lite lite på innan och det lät sådär på skiva, oerhört lo-fi och märkligt. Men live så gjorde 9-manna/kvinna bandet sig väl. Det var roligt och ganska bra. Men Vampire Weekend var fantastiska, och jag ger konserten en klingande 4. Det var ganska inrutat och dom körde i princip låtarna från deras två plattor, varken mer eller mindre vilket drar ner betyget lite.

Jag hittade lite bilder i min mobil på sill, här kommer dom.

Vilhelm jätteglad när han hamnade i bilen på bauhaus. Lastbilschaffis? Han har armen i chaffisläge

en sån här vill jag ha! Den är så fullkomligt knasig så jag blir alldeles glad

här ser han ut som en liten fotboll, en gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Några comments:

Jag kunde bara räkna till att de var ett 7-manna/kvinna-band.

Jag älskar lastbilschaffisbilden!

Är du säker på att det är sill på den andra bilden?

Fina, fina boll!

Ps. Du är också jättefin! Love you.

2010-07-01 @ 11:18:41
URL: http://jennylinneamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0