Kort blogg

Jag tänker gå hem alldeles snart, ska bli skönt. I dag är Jenny och sillhelm borta i fläskkorsvtuna och kommer inte hem förrän fredag. Jag tänkte utnyttja tiden med att ligga i sillhelms giraffpool och dricka folköl hela dagarna. ska bli skönt. Det jobbiga är att jag redan saknar sillhelm...

När vi fick grillhelm så gjorde vi den här tårtan, men det blev lite felstavat, bara ett l.


Om man nu ska bli nätkändis så vore det ju lite synd om man blev det på grund av det här...


Förresten så kan jag tipsa alla att se "ingen bor i skogen" på TV2 måndagar 21.30. Men det är bara ett avsnitt kvar, så gå istället in på svt.se och kolla svt play. Fantastikt kul tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0