Unika besökare

Hej på er mina små kycklingar! Jag hade en mycket avvikande besökstatistik på min blogg för två inlägg sen. Jag utgår från att det var ordet "bloggdrottning" som gjorde det. Jag prövar lite fler så får vi se:

blondinbella
kissie
schulman
sociala mediehoror
analsex
stora tuttar
silikonbröst
botox
måste haaaaaa
läppförstoring
foliehatt
modeblogg


Sen vet jag inget mer. Idag är det fredag och jag känner mig aningens bättre till mods. Det kommer fläskkorvstunabor till mig idag, det är trevligt. Det är faktiskt så mycket som 0,01% av alla fläskorvstunabor som kommer hem och ska bo hos mig... skrämmande. Men det blir trevligt såklart. 

Vi hade tänkt städa ur gamla lägenheten, men om det ska vara så här fint väder så är det inte så aktuellt, då är det roligare att åka till landet. Nu är det dags för fredagslarv, trevlig helg!
 
Han är ganska söt, hajpojken. Han trivs som en sill i vattnet.

Om bart inte vore tecknad...

samma med burns

Som barn utanför leksaksaffär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0