Försöker lägga

Jag försöker lägga upp ett klipp, men det går inte så bra. Kanske kommer det sen. Jag har mest försökt sätta mig in i nya jobbet, och det går bra än så länge. Jag trivs väldigt bra med kollegorna så här långt, och jag tror jag börjar förstå vidden av det jag behöver lära mig. I fredags var det lite avtackning av gamla kollegor på nya jobbet (jag har alltså inte jobbat med dom) men jag hängde med ändå. Det var tänkt att vara en litet glas vin och lite tilltugg, men det visade sig bli en rumlande helkväll som enligt mitt taxikvitto slutade 02.30. Jag har faktiskt trotsat kylan och varit ute på en liten 5 km löprunda i maklig takt, jag är ganska duktig förstår ni.

Jag och Jenny försöker boka en resa till något soligt ställe i påsk men vi vet inte var vi ska åka.

Kan någon ge mig ett litet tips, men det ska vara vettigt begrips?

EDIT: Nu funkar det, :D
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste din son vara så jäkla söt?! ;) Jag saknar honom så förbaskat mycket när jag tittar på dina videoklipp ju... Hoppas att allt är bra med er alla och att vi hinner ses innan jul! Hälsa familjen! Kram

2010-11-30 @ 15:06:33
URL: http://johannaaaapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0