morgontårar

Vi var i Fläskkorvstuna i helgen, som alltid god mat, god dryck och trevligt umgände. Denna gång var vistelsen kryddad med däckbyte. Det gick, med vissa hickor på vägen.

Några av däcken var lite fastrostade, men det gick bra ändå. Värre var att domkraften troligen tryckte upp golvet i bilen så att den fastnade. Vi kunde liksom inte köra hem med domkraft fast under bilen, det hade varit direkt olämpligt. Jennys pappa lyckades med en god portion våld fixa till det till sist skönt nog.

Vilhelm var ledsen för första gången när jag lämnade honom i morse, det skär lite i hjärtat att han grät och ville till pappa när jag lämnade honom. Men jag körde plåstertekniken och sa snabbt hejdå och gick. Hoppas att det gick bra.

Han har förresten börjat äta bra igen efter någon vecka med sämre ätning. Jag tror att det berott på att tänder är på gång. Nu äter han fint igen och har återfått sin hälsosamma rundhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0