Trevlig helg

Nu har jag tackat ja till ett av de tre jobben som jag blev erbjuden, känns skönt att vara eftertraktad på marknaden.

Jag hade chansen att spela ut två aktörer mot varandra, men jag kände så starkt för den som jag valde (vill inte uppge vad min nya arbetsgivare heter på bloggen, det får ni fråga om) att jag sa till dom att om ni erbjuder mig XX000 kronor så tackar jag ja, och det gjorde dom. Så jag är på tämligen bra humör.

Snart fläskkorvstuna, nu: fredagslarv.

Den här skylten är väldigt fin. Undrar om det är på förekommen anledning som den behövdes illustreras så där?

Egentligen vore det inte mer än rätt eftersom Vilhelm väcker oss sådär ungefär.

Nu ska jag skynda mig iväg, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Angela

Grattis vännen!

Du är grym.

Kram kram

2010-11-17 @ 07:56:29
Postat av: eric

Tack Angela! Ja, jag är ganska stolt själv ;-)

2010-11-17 @ 11:33:13
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0