Utkast: Nov. 5, 2010 Jag låter inlägget heta det

Idag ska jag åka till Fläskkorvstuna. Min lilla familj är redan där, dom ska gå och bada idag tror jag. Själv får jag sitta och mögla på jobbet en stund till.

Jag hittade lite bilder på mobilen, bjussar på dom.

Vi är ganska lika, visst?



Perfekta helgen, sitta i pyjamas och spela igenom final fantasy-serien. Mysigt!

Nu är det ju fredag, vilket betyder fredagslarv och idag blir temat reklam. Håll till godo!

Hahaha! Jag vet inte varför jag tycker att det här är så roligt, men det är det.

När man ser det här så förstår man att vi är ett u-land i reklamsammanhang. det spelar ingen roll vad dom säljer, jag köper! 


Jag vet inte riktigt om det här är en reklam, men det skulle kunna vara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0