Ditt bröd är bränt



Här kommer några bilder från tillfällen då Vilhelm är glad. Och mamma, klicka på bilderna så blir dom stora.

Jag kom på att när Vilhelm får sina tvillinglillebröder så kan dom heta Kanhelm och Skahelm. Om det bara blir en lillebror så får han heta Junior Gong Karlsson.

Dom senaste dagarna har jag varit duktig på så sätt att när den Petter/Karlssonska familjen dinerat färdigt så har jag per omgående påbörjat nästföljande dags middag. I förrgår efter den gräddkokta torsken så inleddes köttsoppekoket. Den fick koka länge länge så att det blev mört och gott. Igår när vi avslutat soppmåltiden inleddes genast chili con carnen. Idag orkade jag inte gå hem från jobbet så jag tog en öl och en handburgare tillsammans med elvisp och hendrix istället. så ingen mat för mig idag, trots att jag redan lagat så fint. Får äta till lunch istället.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0