Helg

Jag har kommit på varför jag skriver så lite som jag gör. Jag tycker själv att jag är ganska god vän med ord och tycker om att skriva. Problemen är dock tvenne; jag är lat och jag har inget att skriva om. Så är det med det, så jag får vara nöjd och glad så fort det råkar komma ut några små ord på den här sidan.

Det har inte hänt så mycket sen sist, förutom att jag skickade den här till min muslimska kollega. Hon tyckte den var inte söt.  

Hon hade bokat in en kund till mig under min semester. Jag kontrade med att boka in att hon skulle vispa mjölk till det blev ost den 21/7 kl 03:00 till 22:00.

Jag har otroligt dålig arbetsmoral idag. Jag kommer inte igång med arbetsdagen helt enkelt. Jag är verkligen verkligen på semester idag utan att fysiskt vara så.

Vilhelm har ögoninflammation. Jag tycker synd om honom, han ser inte klok ut. Men han var väldigt gullig i morse då han följde efter mig upp ur sängen och in i badrummet och med sitt jättekladdiga och igenmurade öga sa "Tvätta ögat" och klättrade upp på fotpallen.

Jag tycker att det är intressant att han självmant uppmuntrar det, trots att det måste vara både obehagligt och göra ont att tvätta ögonen på det sättet när man måste dra bort klumpar av stelnat var från ögonfransarna. Duktig gosse.

Hans största passion här i livet är att gunga. Det är ett ständigt tjat om det hemma. Gungan nedan verkar vara särskilt mysig för han somnar i den så fort han hamnar där. Gungan på bilden går att besöka i en park i Hällbybrunn utanför Fläskkorvstuna.


Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du som har så stor fantasi, det borde väll inte vara några problem för dig att hitta något att skriva om?! Jag vill ju ha något att läsa ;) Ha en trevlig helg och krama om din lilla familj från mig!

2011-07-01 @ 21:44:45
Postat av: eric

Ja det ska jag, och tack för dom fina orden.

2011-07-01 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0