Fest med jobbet

Vi hade rimlig tur med vädret efter förutsättningarna. Vi kunde faktiskt sitta ute, och det var helt vindstilla även om solen inte lyste. Jag själv är väldigt nöjd med kvällen, och jag hoppas och tror att festdeltagarna var nöjda. här kommer bilddokumentation från kvällen.

Vilhelm och Johan gör nåt


Eric och T-Rox är söta
Adama och Sill

Huvudscenen för vår fest

Ingen märker att jag fotar eftersom alla är upptagna med att sluka kopiösa mängder med sill

Killsidan av bordet


Hej hej.

Steven får siminstruktioner

Eric och Grand Marn(i)er är söta

Sevgi roar Sill

"Jaha Joel" och Marner som just kom på att han glömt att stänga av spisen

Joel kör sitt partytrick, hälla upp ölen utan att spilla

Tjejsidan

Meningen med livet är...

Skärgårdsglädje - mer sympatiskt än skadeglädje

Så här trevligt kan man också ha förstår ni.


Sen åkte alla hem.



Kommentarer
Postat av: Binkan

Jättejättejättetrevlig kväll!! Vilket mysigt ställe!

2011-06-20 @ 14:00:01
Postat av: eric

Ja jag tyckte också vi hade det ganska trevligt.

2011-06-22 @ 09:59:30
URL: http://fantasticcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0