Såhär trevligt har jag haft det, det borde du också ha

Så var det tyvärr dags att ta farväl till en kollega som går i pension. Jag tyckte att det bästa sättet att göra det på var att ha en fest i Görans ära. Här är lite bilder från den tillställningen.


Johan visar hur stort nåt är, oklart vad.

Festen i full gång

Såhär kan man bete sig random fredag

Slips-smyg

Fredrik berättar något chockerande för Binkan

Stäck på dig Joel! Sådärja.

Södra sidan av bordet

Så här trevligt hade vi det

Norra sidan av bordet

En bra bild tog jag i alla fall

eller två kanske

En av förhållningsreglerna var att hångel får icke ske i min och Jennys säng, så jag hoppas att dom var på väg till toaletten/Vilhelms rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0