I väntans tider

Nu väntar jag på att bli hämtad på jobbet av min lilla familj. Dom har dumpat Johagga vid flemmingsberg och åker sen hit.

Jag har tänkt på det där, förut när det bara var jag Jenny och Vilhelm så var vi liksom inte riktigt en familj, vi var mer ett ensamt par med ett barn. Nu när man har två barn så är man ju en hel familj. Konstigt det där. Här kommer några bilder som Jenny suktat med när jag varit på jobbet. Den första är på Edvin när Jenny och Johagga käkade upp mina rikskuponger på Pizza Hut. den andra är på Skogås Bibliotek när moster läser lite för Sillen. Trevlig helg! 



Kommentarer
Postat av: Thomas Engskär

Hej!



Grattis till den lille! När kom han? Vi fick en liten dotter den 12/1. =)Jag tycker att vi borde ses nån gång, om ni har tid och lust.



/Thomas Engskär

2012-03-24 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0