Nya livet

Hej på er, jag ser att det är oförtjänt många som går in och tittar här med jämna mellanrum, och jag misstänker att det letas bilder och eventuell information om yngste herr Karlsson som han numer heter efter att skatteverket godkänt mig som far till barnet.

Eftersom båda jag och Skedvins mor är dåliga på att hålla er uppdaterade så ska jag försöka gå er till mötes, däremot så blir det dålig kvalitet på bilderna eftersom dom är tagna med iphonen. (Apropå det, så otroligt smarta dom har varit i marknadsföringen av den där telefonen, jag säger aldrig mobilen längre utan jag säger "var är min iphone?" Hur många säger "var är min Sony Ericsson?"

Här kommer några bilder.
 




Ska försöka skriva lite oftare.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0