Vad jag missar på jobbet

Det är ganska tråkigt att jobba när man blir matad med såna här bilder på telefonen (Iphonen, se tidigare inlägg) hela tiden. Alla bilder jag lagt upp senaste tiden härrör sig från Jennys telefon och har via min telefon lagts upp här. Jag hinner inte riktigt träffa mina barn, trist nog.

Jenny är ute och vårcyklar med Sillen. Ett av få sätt att få honom att inte vara ond hela tiden.

Man ser ju direkt, ondskan själv.

En av mycket få (kanske den enda) bilden på Edvin utan kläder. Med Vilhelm som föddes i juli så satt vi mest i underkläder och hela tiden.

Han börjar söka kontakt och le, åtminstonde åt sin mor som har träffar mer än 40 minuter om dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0